Onderzoek klanttevredenheid

Door een onderzoek naar klanttevredenheid verkrijgt u informatie over de kwaliteit van uw producten. Ook weet u dan waar u goed scoort bij uw klanten en waar verbeterpunten zijn. Bedrijfsprocessen en diensten worden verbetert en daarmee kunt u uw klantenkring uitbreiden.
Dit werk laat u over aan een professional: Leads in Person. Wij zijn een kleinschalig, landelijk opererend marketing bureau. Op onze website vindt u meer informatie.

Niet alleen voor klanttevredenheidsonderzoeken

Naast het peilen van uw klanten kunt u bij ons ook terecht voor:

  • Koude acquisitie;
  • Debiteurenbeheer;
  • Updaten klantenbestand.

Uiteraard kunt u ook kiezen voor een combinatie van werkzaamheden. Wilt u graag betalingsregelingen met uw debiteuren afspreken? Geen probleem. Bel ons voor uitgebreide informatie.

De voordelen voor onze klanten

Wij onderscheiden ons door heldere en korte communicatielijnen. Verder hanteren wij geen opstartkosten. U levert de adressen aan en geeft aan wat u wilt weten. Wij gaan voor u aan de slag. Indien het nodig blijkt dat een en ander bijgesteld moet worden kan dat onmiddellijk. Uiteraard in overleg met u. Door onze lage overheadkosten kunnen wij scherpe tarieven hanteren. Neem contact met ons op voor meer informatie.

U heeft uw handen vrij

U besteedt deze specialistische werkzaamheden uit. Daardoor kunt u zich volledig richten op uw bedrijf. De door een onderzoek naar klanttevredenheid verkregen informatie maken een optimaal gebruik van uw resources mogelijk. Klanttevredenheid en omzet stijgen. Vooral in deze tijden is dat wat u wilt.

Wat kunnen wij voor u doen?

Wilt u weten wat wij voor kunnen doen aangaande een onderzoek naar klanttevredenheid? Of heeft een andere dienst die Leads in Person biedt uw interesse? Wacht niet langer, maar neem contact met ons op. Dat kan telefonisch (06-40810799) of stuur een email aan: freek@leadsinperson.nl.