Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Benieuwd waar u uw diensten kunt verbeteren?

Blijf de concurrentie voor!!

Met een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Leads in Person, krijgt u inzicht in het gedrag en de ervaringen van uw klanten. Hoe gaat men met uw product om? Wat zijn veel voorkomende onvolkomenheden? Wilt u weten op welk vlak u uw diensten kunt verbeteren? En wat nuttig kan zijn om te weten om het product of dienst te optimaliseren? Zo heeft u een voorsprong op uw concurrenten. De filosofie van een klantcontact over de tevredenheid over uw bedrijf heeft twee facetten. De ene is dat uw klanten bevestigen dat ze tevreden zijn, voor u maar ook voor zichzelf. Een klant die tevreden is over de gang van zaken met u als leverancier, zal niet gevoelig zijn voor aanbiedingen van concurrenten. Een tevreden klant is een trouwe klant! Het andere facet is, dat mochten er onvolkomenheden zijn, er snel proactief geschakeld kan worden. U krijgt meteen feedback waarop u actie kunt ondernemen. Het resultaat is dat u én een tevreden klant heeft, u heeft uw bedrijfsprocessen kunnen verbeteren én gratis reclame. Daarom laat u Leads in Person een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Uiteraard zijn wij ook voor andere activiteiten zoals koude acquisitie inzetbaar. U kunt het contactformulier op de website invullen of per email of telefonisch contact met ons opnemen.

This is custom heading element

This is custom heading element

This is custom heading element